الاميرات
اهلا وسهلا بك فى منتدى الاميرات اذا لم تكن مسجل فيسعدنا دخولك معنا التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الاميرات
اهلا وسهلا بك فى منتدى الاميرات اذا لم تكن مسجل فيسعدنا دخولك معنا التسجيل

الاميرات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

omnya
omnya
العقرب
التِنِّين

بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1 Empty بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1

الأحد 7 فبراير - 18:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كنت عايزة اعرف هوه ليه مبقاش فى حاجة اسمها حب يا جماعة بالمعنى الحقيقى يعنى ليه الكل دلوقتى بقى وحش ومفيش حد بقى كويس غير قليل اوووووى يعنى دى بتسيب ده عشان ده وده بيسيب دى عشان دى ومبقاش فى حاجة اسمها وفاء واحترام للمشاعر ليه بقينا بنستهتر بمشاعر بعض ومبقناش نحترمها مع ان المشاعر دى اسمى حاجة فى الانسان لولاها لكنا زى الحيوانات ما الحيوانات معندهاش مشاعر ليه بقينا وحشين اوى كده مع بعض فى كل حاجة حتى الاصدقاء بقوا بيسيبوا بعض لاتفهه الاسباب وممكن نكون بنبين اننا بنحب صحابنا من ورا بعض بنتكلم عن بعض ليه وصلنا للدرجة دى ومش بعيد كمان نكون بنغير من بعضنا ومن صحابنا ومش بنتمنى الخير لصحابنا انا الحمد لله محصليش كده ابدا بس بشوفها كتير فى ناس صحاب ليا بينهم وبين بعضيهم نفسى كلنا ننقى قلوبنا من اللى جوانا وانا كمان معاكوا عشان ربنا يرضى عننا ونفسى كمان كلنا نخاف على مشاعر بعض ونحب بعض اوى اوى سواء كانوا بنات او ولاد لان الصداقة دى احلى حاجة فى الدنيا بجد ممكن يكون ليك صديق اقرب ليك من اخوك او اختك وربنا يهدينا جميعا واسفة للاطاله
????
زائر

بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1 Empty رد: بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1

الأحد 7 فبراير - 18:53
كلام حلو وملموس في ارض الواقع بس ياريت تقوللنا انتي عايزه حل للي بيحصل اليومين دول ولا ايه بلضبط؟
omnya
omnya
العقرب
التِنِّين

بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1 Empty رد: بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1

الأحد 7 فبراير - 20:23
انا مش عايزة حل ليا انا انا عايزة حل لينا كلنا ازاى بقى انا قولت اننا ننقى قلوبنا من اللى جوانا ونحب لبعض الخير ونحافظ على مشاعر بعض وبدون نفاق ولا كزب يا نحب يا نكره يا رب تكون فهمت قصدى
HAMO
HAMO
الميزان
القرد
البلد : ALX
العمل/الترفيه : جامعة الازهر
المزاج : يسخر من الجروح كل من لا يعرف الألم

الإثنين 8 فبراير - 0:07
شكرا يا امنية على موضوعك الجميل دة وهو فعلا موضوع مهم جداااااااا
وقصدك مفهوم احنا خلاص قلوينا قربت تتملى كراهية لازم ننقيها علشان نعيش فى حب وتعاون
مشكور مرة تانية يا امنية
(الانسان مخلوق من الغلط والنسيان)
كات
كات
الحمل
الثعبان
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مودي

الإثنين 8 فبراير - 22:12
بصي يامنه انا بصراحة ليا رأي مختلف ف الموضوع ده يعني ببساطة كدة انا شايفة ان نظرتك للامور فيها شوية تشاؤم يعني زي مافي ناس كتير اتغيرت ومعادنهم اختلفت بس اكيد لو بصيتي حواليكي كويس هتلاقي قصادهم برضة ناس كويسه و علي فطرتها ونيتها كويسه يعني طول مابقي في خير لازم يقابلة شر وده شئ طبيعي
snow white
snow white
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
الجوزاء
الحصان
البلد : اسكندرية
العمل/الترفيه : جامعى
المزاج : هادىء
https://elamerat.yoo7.com

الإثنين 8 فبراير - 22:46
مونى طبعا موضوعك رائع وفعلا فى ناس كتير بقت وحشة
والمفروض ان الانسان يخلى باله وانا واحدة من الناس اللى بتخلى بالها ودايما ربنا معايا وما دام الواحد نيته كويسة ميهموش اى حاجة
(انما الاعمال بالنيات ولكل امرىء ما نوى)
واكيد زى ما فى ناس كويسة فى ناس وحشة
واسالى مجرب انا كنت بقول زيك كدة ان الناس وحشة بس بجد قابلت ناس كويسين اوى مكنتش اتوقع انى اقابلهم او انهم موجودين اصلا معانا فى الدنيا دى, وحاسة انهم بجد مفيش زيهم

تقبلى مرورى حبيبتى
بقينا وحشين اووووووووووى!!!!!!!!!!!!!1 908900