الاميرات
اهلا وسهلا بك فى منتدى الاميرات اذا لم تكن مسجل فيسعدنا دخولك معنا التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الاميرات
اهلا وسهلا بك فى منتدى الاميرات اذا لم تكن مسجل فيسعدنا دخولك معنا التسجيل

الاميرات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

prince of persia
prince of persia
الاسد
الماعز
المزاج : رومانسى

ازاى البنات تحبك Empty ازاى البنات تحبك

الإثنين 20 يوليو - 18:16
اكتب هذا الموضوع واهديه الى احد اعضاء المنتدى واتمنى ان افيده وافيد المنتدى
ازاي البنت تحبك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سأكتب رأيي انا في هذا الموضوع وانمنى ان يكون مفيد
ارى انه اولا :يجب ان يكون حوار بين الطرفين كصداقه او زماله مثلا
ثانيا :ارى انه يجب ان يشعره الولد بانه يخاف عليه وبرجولته حقا
ثالثا :يجب ان يشعرها انه يختلف عن باقي الشباب الذين يحيطون بها
رابعا :يشعرها بحبه شئ بشئ اي يشعرها بغيرته ولكن دون ان يخنقها وبخوفه عليها
خامسا: يكون جنبها في حزنها قبل فرحها
سادسا: الا يعرف عليها بنات كثيره لأن البنت تحب ان يكون الولد ملك لها وحدها
سابعا: الصــــــــــــــــراحه يصارحها بحبه لأنه طول ما هو صامت لن تقترب هي لازم تكون الخطوه الاولى منه
ثامنا :يشعرها انه صادق في حبه بالفعل وانه سيفعل المستحيل من اجلها
اتمنى ان يكون الموضوع مفيدا ولكن ارجو من الشباب ان لا يستغلونه للتسليه لأن قلب البنت ليس لعبه بأيديكم وجرح الحب اقوى عذاب

ضحكه دموع

ازاى البنات تحبك

--------------------------------------------------------------------------------

البنات بتحب المجاملات رغم انه عادة مش بيعرفوا إزاي يردوا أو يتصرفوا لماحد يجاملهم
البنات بيحبوا يتكلموا عن شعورهم عن الاغاني اي حاجة بتعكس شخصيتهم ودايما بيحسوا ان اللي قدامهم مش فاهم( حاجة معروفة)
ابتسامة واحدة تعني الكثير للبنات ممكن يتصلحوا و ينسوا هما كانوا مضايقين ليه (صدقوني بتفرق معاهم اوي)
لو البنت سمعت كلمة "بحبك" دي اكتر إثبات إنها حلوة بالنسبة لها(دي بجد مش تريقة)
أوعي تحاول تخمن مشاعر بنت ....اسألها(متفكرش

لو بنت معجبة بيك وانت مش بتبادلها نفس الشعور لازم تبعد عنها بطريقة ظريفة لانها مش هاتغير مشاعرها طول ما انت قدمها
لو عايز تعرف إزاي ممكن تسعد بنت إقراء قصص رومانسية
لو البنت معجبة بشخص ما وبص وهو بيكلمها في عينها لا يمكن تبص في عينه حتبص في اي حتة تانية
أوعي تقول ابدا لبنت انها ملهاش لازمة بأي طريقة كانت حتي لو كانت هزار و إلالالالالا
أوعي تقول لبنت انها تخنت مهما كانت الحقيقة حاول تهرب لو سألتك هو انا تخنت قولها انك مش واخد بالك ....أي حاجة إلا "شوية" او "ايوه"(اعمل عبيط)
لو البنت معجبة بواحد وكلمها اول مرة ممكن تعمل انه عادي مجرد تليفون لكن اول ما تقفل السماعة حترفعها تاني علشان لا يافالح مش حتكلمك حتكلم صاحبتها تقولهم انك كلمتها علشان كده لو كلمتها تاني بعد شوية ولقيت التليفون مشغول مبروك يا عم البت معجبة بيك
مهما كان الولد دايس برضة مبيفهمش البنات غير بنت زيهم

فيه بنات بتهتم بالمظاهر وفي بنات بتهتم بالشخصيةخليك في المضمون بقي كل البنات بيهتموا بواحد يحبهم ويهتم بيهم ويخاف عليهم ساعتها ممكن يتنازلوا عن الشكل وحتي الشخصية
لو بنت قالت انها مضايقة ومبكتش ده معناه ان قلبها بيبكي
خلي بالك لو كنت جد زيادة عن اللزوم البنات هتطفش منك(أغلبهم) بس في بنات بتحب الجد بس نادرين جدا يعني متحبكهاش اوي ما فيش مانع من شوية هزار فكها شوية يعني
علي فكرة كلمة هاي أو مجرد السلام ممكن يفرق كتير أوي عند أي بنت
صاحبة البنت الانتيم غالبا اكتر واحدة عارفة هي بتحس إيه وبتفكر إزاي علشان كده ممكن تسأل اصحابها عنها مثلا ازاي تكلمها ازاي تصالحها وكده يعني او اسال بنات انما نصائح الولاد للولاد دي حتوديك في داهية

المهم انك تحبها بجد وكل حاجة انت بتعملها بتكون بصدق مش تمثيل هتوصلها على طول وتفرح بيهاااااا
nrmo
nrmo
الميزان
الحصان
البلد : اسكندرية
العمل/الترفيه : طالبة جامعية

ازاى البنات تحبك Empty رد: ازاى البنات تحبك

الأربعاء 22 يوليو - 18:36
موضوع جميل جدا جدا ويا ريت كل اللى يقراه يعمل بيه بس كل ده من تفكيرك ولا منقول على العموم الكلام جميل وحقيقى وشكرا على الموضوع وأتمنى المزيد من الموضوعات المميزة
prince of persia
prince of persia
الاسد
الماعز
المزاج : رومانسى

الأربعاء 5 أغسطس - 3:28
اشكرك نرمو على ردك الجميل الموضوع نصفه منقول ونصه انا كتبته عشان فى كلام كتيير عايز اقوله ويا ريت يكون كلامى وصل :36-5-2:
????
زائر

الخميس 28 يناير - 11:35
رائـــــــــــــــــع برنس كلامك معظمه حلو

كمان البنات نعمه حافظوا عليها

اتمني ان رسالتك تكون وصلتت للي انتا عايزه
مشكووووووووووووووور برنس

ازاى البنات تحبك ThankYou62%5B1%5D